Kosmos na dłoni .

Kosmos na dłoni .

środa, 10 sierpnia 2011

Włosy i inne bzdury .

Dobry wieczór wszystkim ;) . Nie pisałam ostatnio żadnych postów ponieważ znów miałam problemy z internetem -.- . Dziś niestety nie będzie żadnego wątku o modzie no może dodam pare zdjęć . Minęła już ponad połowa wakacji , chociaż ja ostatni miesiąc spędzam w pracy . Nie wszyscy mają tak dobrze i mogą leniuchować całe dwa miesiące :D . Osobiście cieszę się z powrotu do szkoły . Hmm .. Myślę że powinnam w najbliższym czasie zamieścić w końcu jakiś wątek o modzie w końcu o tym jest blog . Narazie nie dodaje własnych zdjęć nie bardzo mam na to czas pozatym niestety nie mam ani figury ani wyglądu modelki ;) . Chcociaż ostatnio na szczęście pojawia się coraz więcej artykułów o sesjach zdjęciowych z modelkami w rozmiarze xl . Całkiem nie na temat ostatnio zaczełam słuchać Star Guard Muffin zespół Kamila Bednarka mają świetną muzykę . Zamieszczam link jednej piosenki ;) .

http://www.youtube.com/watch?v=7GoG38wmGZw


Ile bym dała za takie włosy <3 . Gdyby jeszcze były blond , płomienne rude lub wiśniowe bo takie mi się marzą . Niestety narazie pozostane przy czarnym próbowałam ostatnio rozjaśniacza ale efekt był żenującu i  przefarbowałam spowrotem na czarne ;) .








Marzenia ach marzenia ;) . Myślę że kiedyś się odwarzę na jakiś z tych kolorów a tym czasem Bye <3 . !

2 komentarze:

  1. kolor ostatnich to moje marzenie! I marzy mi się taka długość, ale brak cierpliwości przy zapuszczaniu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja długo zapuszczałam ale niestety kiedyś popełniłam ten błąd i ściełam i teraz znów zapuszczam :( .

    OdpowiedzUsuń